Екатерина Александровна
преподаватель:
– физическая культура
Навучальны прадмет | Выкладчык | Назва | Падрабязная інфармацыя |
---|---|---|---|
Физическая культура | Авдеенко Людмила Степановна | Консультация | Вт, 13.00 – 13.45, ауд. 321а. |
Физическая культура | Дерман Ульяна Владимировна | Консультация | Вт, 12.10 – 12.55, ауд. 321б. |
Физическая культура | Дерман Ульяна Владимировна | Армрестлинг | Пн, 15.50 – 17.25. |
Физическая культура | Колтуновский Сергей Васильевич | Консультация | Вт, 14.45 – 15.30, ауд. 321б. |
Физическая культура | Колтуновский Сергей Васильевич | Футбол | Пн, 15.50 – 17.25. |
Физическая культура | Лагойкина Стефания Владимировна | Консультация | Пн, 15.50 – 16.35, ауд. 321б. |
Физическая культура | Лагойкина Стефания Владимировна | Настольный теннис | Вт, 14.00 – 15.35, Чт, 15.00 – 16.35, |
Физическая культура | Лобастов Андрей Константинович | Консультация | Вт, 13.00 – 13.45, ауд. 321б. |
Физическая культура | Мудрогелова Юлия Андреевна | Консультация | Пт, 13.00 – 13.45, ауд. 321б. |
Физическая культура | Скребатович Максим Игоревич | Консультация | Вт, 13.00 – 13.45, ауд. 321б. |
Физическая культура | Скребатович Максим Игоревич | Волейбол | Юноши: Девушки: Спортивный зал колледжа. |
Тихонравова Татьяна Вениаминовна | Оздоровительная гимнастика | Вт, 16.40-18.10. |
|
Тихонравова Татьяна Вениаминовна | Художественная гимнастика | Вт, 11.05-12.35. |
|
Физическая культура | Цедрик Екатерина Александровна | Консультация | Вт, 13.55 – 14.40, ауд. 321а. |
Мэтай вывучэння навучальнага прадмета "Фізічная культура і здароўе" з'яўляецца:
фарміраванне фізічнай культуры асобы, аздараўленне вучняў і іх падрыхтоўкі да прафесійнай дзейнасці;
фарміраванне навыкаў здаровага ладу жыцця, навучанне выкарыстанню на практыцы арыентаваных на будучую прафесійную дзейнасць фізкультурных ведаў, рухальных уменняў і навыкаў, неабходных для самастойных заняткаў фізічнай культурай і спортам;
фарміраванне ведаў пра арганізм чалавека, яго культуру як сістэму норм, накіраваных на прафесійна-асобаснае развіццё будучага спецыяліста;
выхаванне беражлівых адносін да ўласнага здароўя як да сацыяльнай каштоўнасці;
развіццё і замацаванне ўстойлівай патрэбнасці ў фізкультурна-аздараўленчай і спартыўнай дзейнасці;
павышэнне значнасці алімпійскай культуры ў фарміраванні светапогляду навучэнскай моладзі;
садзейнічанне гарманічнаму фізічнаму развіццю, захаванню і ўмацаванню здароўя;
павышэнню разумовай працаздольнасці, прафілактыка захворванняў і стрэсавых станаў сродкамі фізічнай культуры;
засваенне ведаў, фарміраванне ўменняў і навыкаў, выхаванне прафесійна важных псіхалагічных і фізічных якасцей, неабходных у будучай прафесійнай дзейнасці;
фарміраванне спецыяльных ведаў, уменняў і навыкаў, якія забяспечваюць бяспеку жыццядзейнасці;
паспяховасць засваення матэрыялу па фізічнай культуры спрыяе павышэнню ўзроўню фізічнай падрыхтаванасці і забяспечвае будучую прафесійную рэзультатыўнасць.
У працэсе вывучэння навучальнага прадмета фарміруецца дакладнае ўяўленне аб тым, якім чынам уплываюць на арганізм фізічныя практыкаванні, якія спосабы і сродкі аздараўлення арганізма. Навучэнцы ўсведамляюць значнасць фізічнага патэнцыялу будучай прафесійнай дзейнасці.
За цыклавой камісіяй "Фізічнае выхаванне" замацаваны наступныя навучальныя дысцыпліны:
Фізічная культура і здароўе
Дапрызыўная (медыцынская) падрыхтоўка