Група па інфарматызацыі | Мінскі радыётэхнічны каледж
Група па інфарматызацыі

Пра падраздзяленне


Група па інфарматызацыі забяспечвае эксплуатацыю вылічальнай тэхнікі, размяркоўвае машынны час паміж спажыўцамі ў навучальнай установе, праводзіць работу па зборы, сістэматызацыі і ўдасканаленні метадычных распрацовак з прымяненнем ЭВМ у навучальным працэсе, вядзе работу па аўтаматызацыі сістэм кіравання (АСК) навучальнай установы. У сваёй дзейнасці група па інфарматызацыі кіруецца законамі РБ, загадамі Міністэрства адукацыі РБ, палажэннем аб сярэдняй спецыяльнай навучальнай установе, загадамі і распараджэннямі галіновага Міністэрства і дырэктара каледжа.

Група па інфарматызацыі ажыццяўляе сваю дзейнасць у адпаведнасці з гадавым планам работы ў цесным кантакце з іншымі падраздзяленнямі каледжа. План адпавядае намесніку дырэктара па вучэбнай і вытворчай рабоце, метадычнай радай каледжа і зацвярджаецца ва ўстаноўленым парадку дырэктарам каледжа.

Падрабязная інфармацыя

 

 

Іншая інфармацыя


Падрабязная інфармацыя

Асноўныя задачы групы па інфарматызацыі


  1. Забеспячэнне навучальнага працэсу машынным часам, забеспячэнне ўсіх відаў работ карыстальнікаў на ЭВМ у адпаведнасці з планам работы.

  2. Забеспячэнне тэхнічнай гатоўнасці і эксплуатацыйнае абслугоўванне ўсіх ЭВМ, іх максімальнай загрузкі.

  3. Забеспячэнне працаздольнасці матэматычнага забеспячэння, моў праграмавання і аперацыйных сістэм, зместу праграмнага архіва і праграмнай бібліятэкі.

  4. Пастаяннае абнаўленне сродкаў, вылічальнай тэхнікі і яе праграмнага забеспячэння, апераджальнае ў параўнанні з вытворчасцю ўкараненне сучасных перспектыўных сродкаў вылічальнай тэхнікі з мэтай падрыхтоўкі кадраў вытворчасці на найноўшых відах тэхнікі.

  5. Збор, вывучэнне і ўкараненне перадавога вопыту эксплуатацыі і выкарыстанне ВТ у навучальным працэсе, назапашанага ў навучальных установах рэспублікі.

  6. Прапаганда навінак праграмнага забеспячэння, выпуск адпаведных інфармацыйных матэрыялаў па новым праграмным забеспячэнні. Распрацоўка і правядзенне экскурсій з дэманстрацыяй магчымасцей сучасных ЭВМ.

  7. Атрыманне гатовых праграмных прадуктаў, распрацаваных у іншых арганізацыях, адаптацыя і ўкараненне іх, абмен досведам працы і праграмным забеспячэннем з іншымі навучальнымі ўстановамі.

  8. Правядзенне (сумесна з метадычнай радай) семінараў для выкладчыкаў і супрацоўнікаў навучальнай установы і навучальных устаноў рэгіёна па засваенні навінак праграмнага забеспячэння і павышэння кваліфікацыі.

  9. Распрацоўка тыпавых рашэнняў па спалучэнні стандартных прыкладных праграм і праграмных сістэм з карыстацкімі праграмамі.

  10. Кансультацыя выкладчыкаў і супрацоўнікаў навучальнай установы і навучальных устаноў рэгіёна па пытаннях праграмавання новых навучальных задач (мовы праграмавання і г.д.), прымяненне гатовых праграм і тыпавых праграмных рашэнняў (у спецыяльна адведзены час).

  11. Распрацоўка новых навучальных і разліковых задач па рэкамендацыі МС, падтрымання ў працоўным стане і мадэрнізацыя задач, якія эксплуатуюцца навучальнай установай.

  12. Падтрыманне пакетаў прыкладных навучальных праграм, якія эксплуатуюцца выкладчыкамі на ўсіх тыпах ЭВМ. Пашпартызацыя ўсіх навучальных задач, якія знаходзяцца ў прамысловай эксплуатацыі з класіфікацыяй педагагічнай накіраванасці. Вядзенне анатаваных каталогаў.

  13. Прыём у эксплуатацыю навучальных задач і задач АСК навучальнай установы ў адпаведнасці з дзеючымі нормамі дакументамі.

  14. Размеркаванне машыннага часу паміж карыстальнікамі з улікам прыярытэтаў і рэкамендацый метадычнай рады і метадычных камісій.

  15. Аналіз эфектыўнасці выкарыстання машыннага часу распрацоўшчыкамі задач асабліва на стадыі асваення імі асноў праграмавання, падрыхтоўка справаздач і інфармацыйных матэрыялаў па загрузцы ЭВМ, распрацоўка і выкананне мерапрыемстваў па павышэнні эфектыўнасці выкарыстання ЭВМ.

  16. Прапаганда выканання дырэктыўных дакументаў па камп'ютарызацыі навучальнага працэсу і ўкаранення вылічальнай тэхнікі ва ўсе сферы дзейнасці чалавека.