Праграмаванне мабільных прылад | Мінскі радыётэхнічны каледж
Гэтая старонка была перакладзена аўтаматычна і яшчэ не праверана экспертамі.
Праграмаванне мабільных прылад

Аб спецыяльнасці


Код спецыяльнасці 5-04-0611-01
Уступныя іспыты конкурс сярэдняга бала дакумента аб адукацыі
Кваліфікацыя спецыяліста тэхнік-праграміст
Форма атрымання адукацыі дзённая
Тэрмін навучання АБО: 3 гады 10 месяцаў

Мэта адукацыйнай праграмы


У адпаведнасці з АКРБ 011 спецыяльнасць 5-04-0611-01 «Праграмаванне мабільных прылад» адносіцца да профілю адукацыі «06. Інфармацыйна-камунікацыйныя тэхналогіі», накірунку адукацыі «061. Інфармацыйныя і камунікацыйныя тэхналогіі», групе спецыяльнасцяў «0611. Прыкладныя інфармацыйныя і камунікацыйныя тэхналогіі».

Асноўнай мэтай навучання з'яўляецца падрыхтоўка кампетэнтных спецыялістаў у галіне праграміравання мабільных прылад.

Асноўнымі відамі прафесійнай дзейнасці спецыяліста з сярэдняй спецыяльнай адукацыяй па спецыяльнасці з'яўляюцца:

  • дзейнасць у галіне правадной сувязі;

  • дзейнасць у галіне бесправадной сувязі;

  • кампутарнае праграмаванне, кансультацыйныя і іншыя спадарожныя паслугі;

  • дзейнасць у галіне інфармацыйнага абслугоўвання.

Аб'ектамі прафесійнай дзейнасці спецыяліста з'яўляюцца:

  • праграмуемыя мабільныя прылады і іх састаўныя функцыянальныя часткі;

  • радыёэлектронныя прылады і спецыялізаваныя электронныя вылічальныя прылады (мікрапрацэсары);

  • тэхналогіі праграмавання мабільных прылад;

  • нарматыўныя прававыя акты (далей - НПА), тэхнічныя нарматыўныя прававыя акты (далей - ТНПА), тэхналагічная дакументацыя па распрацоўцы праграмнага забеспячэння.

Прафесійныя кампетэнцыі спецыяліста


  • Аналізаваць найбольш агульныя філасофскія праблемы быцця, пазнання, каштоўнасцей і сэнсу жыцця як асновы фарміравання культуры грамадзяніна і будучага спецыяліста.

  • Ужываць НПА, ТНПА, якія рэгламентуюць прафесійную дзейнасць, і аналізаваць акты заканадаўства ў адпаведных праваадносінах.

  • Валодаць навыкамі дзелавых камунікацый, выконваць умовы для фарміравання спрыяльнага маральна-псіхалагічнага клімату ў калектыве.

  • Выкарыстоўваць моўныя сродкі рускай і беларускай моў у практычнай дзейнасці.

  • Выкарыстоўваць камунікатыўныя ўменні (успрыманне і разуменне маўлення на слых, гаварэнне, чытанне, пісьмо) на замежнай мове ў сферы прафесійнага зносін.

  • Выконваць заканадаўства ў галіне абароны насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый, меры бяспекі ў побыце і паўсядзённай працоўнай дзейнасці.

  • Выконваць патрабаванні па ахове працы, патрабаванні па забеспячэнні пажарнай бяспекі і патрабаванні ў вобласці аховы навакольнага асяроддзя, праводзіць інструктаж па ахове працы і навучанне бяспечным метадам і прыёмам працы.

  • Выкарыстоўваць матэматычныя метады і алгарытмы для рашэння прафесійных задач.

  • Ужываць інструментар тэорыі верагоднасцяў і матэматычнай статыстыкі для фармавання імавернаснага падыходу ў прафесійнай дзейнасці.

  • Раскрываць сутнасць прадпрымальніцкай дзейнасці, асноўныя этапы арганізацыі прадпрымальніцкай дзейнасці, вызначаць выдаткі на распрацоўку праграмнага прадукта або IT-паслугі, удзельнічаць у правядзенні аналізу эканамічнай мэтазгоднасці IT-стартапа.

  • Выконваць пабудову чарцяжоў і схем, розных прасторавых фігур на плоскасці.

  • Выкарыстоўваць НПА і ТНПА, якія рэгламентуюць вобласць стандартызацыі і сертыфікацыі праграмных сродкаў, ацэньваць узровень якасці праграмнага забеспячэння і вызначаць шляхі яго павышэння.

  • Вызначаць і класіфікаваць умовы і фактары, якія ствараюць небяспеку парушэння інфармацыйнай бяспекі, выконваць патрабаванні інфармацыйнай бяспекі (ТР МС 027).

  • Аналізаваць фізічныя законы, прымяняць правілы і метады разліку электрычных ланцугоў пастаяннага і пераменнага току, аналізаваць электрычныя схемы з рознымі тыпамі злучэння элементаў і ў розных рэжымах работы.

  • Збіраць электрычныя схемы пры паслядоўным і паралельным злучэнні элементаў.

  • Улічваць асаблівасці вымярэння электрычных параметраў электрамеханічнымі і лічбавымі прыборамі, прылада і прынцып працы электрамеханічных і лічбавых электравымяральных прыбораў.

  • Ужываць метады, спосабы і прылады для вымярэння параметраў ланцугоў сталага і пераменнага току і апрацоўкі вынікаў вымярэння, валодаць прынцыпамі дзеяння паўправадніковых і оптаэлектронных прыбораў, улічваць залежнасць параметраў і характарыстык электронных прыбораў ад рэжымаў працы.

  • Вызначаць параметры электронных кампанентаў па іх маркіроўцы і выбіраць тыпы электрычных і электронных кампанентаў у залежнасці ад патрабаванняў, што прад'яўляюцца да прылад.

  • Ужываць прынцыпы пабудовы схем лічбавай схематэхнікі пры распрацоўцы мабільных прылад.

  • Распрацоўваць схемы лічбавых прылад на аснове інтэгральных схем рознай ступені інтэграцыі і валодаць прынцыпамі пабудовы і функцыянавання вылічальнай тэхнікі.

  • Ажыццяўляць эксплуатацыю і суправаджэнне мабільных прылад і сістэм, выкарыстоўваць спецыяльнае абсталяванне для тэсціравання і абслугоўвання мабільных прылад.

  • Ужываць праграмныя сродкі і крыптаграфічныя метады абароны кампутарнай інфармацыі.

  • Ужываць устаноўленыя правілы і падыходы ў пабудове, канфігураванні і адміністраванні камп'ютарных сетак, прымяняць асноўныя метады алгарытмізацыі, спосабы і сродкі атрымання, захоўвання, апрацоўкі інфармацыі пры вырашэнні прафесійных задач.

  • Ужываць сучасныя мовы праграмавання з улікам рэсурсаў і магчымасцяў вылічальнай сістэмы, патрабаванняў НПА і ТНПА.

  • Распрацоўваць алгарытм апрацоўкі інфармацыі для мікрапрацэсарных прылад, праграмаваць мікрапрацэсарныя прылады.

  • Ужываць сучасныя інструментальныя асяроддзі для праграмавання мікракантролераў абранага тыпу, вызначаць адрозненні вэб-праграмавання на боку кліента і на боку сервера, распрацоўваць праграмныя сродкі з кліент-сервернай архітэктурай.

  • Ужываць метады і тэхналогіі распрацоўкі праграмнага забеспячэння інфармацыйных сістэм розных прадметных абласцей, распрацоўваць асобныя дакументы праграмнай дакументацыі прыкладнога праграмнага забеспячэння.

  • Аналізаваць падыходы да арганізацыі сістэм кіравання базамі дадзеных, праектаваць, ствараць і адміністраваць базы дадзеных для інфармацыйных сістэм.

  • Ужываць сучасныя тэхналогіі і інструментальныя асяроддзі ў вобласці распрацоўкі мабільных прыкладанняў, праводзіць тэставанне праграмнага забеспячэння.

  • Выконваць заканадаўства аб працы;

  • Выконваць работы па адной або некалькіх прафесіях рабочага ў адпаведнасці з выпускам 1 ЕТКС.

Вучэбны план


Вучэбны план

У ходзе навучання будуць вывучаны наступныя модулі дзяржаўнага кампанента:

.

няма

Назвы модуляў, вучэбных прадметаў, практыкі

усяго

у тым ліку

на лабараторныя, практычныя заняткі

на курсавое праектаванне

1.

Модуль «Камунікатыўная культура»

330

250

1.1.

Гісторыя беларускай дзяржаўнасці

54

12

1,2

Асновы права

54

16

1,3

Тэхнікі камунікацыі і асновы камандаўтварэння

72

72

1,4

Беларуская мова (прафесійная лексіка)

20

20

1,5

Замежная мова (прафесійная лексіка)

130

130

2.

Модуль « Бяспека жыццядзейнасці»

122

20

2.1

Абарона насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый

22

4

2.2

Ахова працы

60

14

2,3

Ахова навакольнага асяроддзя і энергазберажэнне

40

2

3.

Модуль «Матэматычны»

25 2

120

3.1

Матэматыка ў прафесійнай дзейнасці

190

94

3.2

Тэорыя верагоднасцяў і матэматычная статыстыка

62

26

4.

Модуль «Прадпрымальніцкая дзейнасць і кіраванне праектамі»

96

38

4.1

Прадпрымальніцкая дзейнасць і кіраванне праектамі

96

38

16

5.

Модуль «Агульнатэхнічны»

246

108

5.1

Інжынерная графіка

60

60

5.2

Стандартызацыя і сертыфікацыя

50

10

5.3

Асновы інфармацыйнай бяспекі

36

8

5,4

Тэарэтычныя асновы электратэхнікі

100

30

6.

Модуль «Схематэхнічны»

326

174

6.1

Электрычныя вымярэнні

62

38

6.2.

Электрычныя і электронныя кампаненты прылад і сістэм

68

24

6.3

Схематэхніка

124

40

6,4

Навучальная практыка «Электрарадыёмантажная»

72

72

7.

Модуль «Кампутарныя тэхналогіі»

672

462

7.1

Арыфметыка-лагічныя асновы вылічальнай тэхнікі

106

48

7.2

Мабільныя прылады і сістэмы

92

36

7,3

Абарона кампутарнай інфармацыі

96

40

7,4

Кампутарныя сеткі

90

50

7,5

Вучэбная практыка «Для атрымання кваліфікацыі працоўнага»

288

288

8.

Модуль «Алгарытмізацыя і праграмаванне»

556

342

8.1

Асновы алгарытмізацыі і праграмавання

170

80

20

8.2

Праграмаванне мікракантролераў для мабільных прылад

132

58

20

8,3

Навучальная практыка «Праграмаванне мікракантролераў для мабільных прылад»

72

72

8,4

Вэб-праграмаванне для мабільных прылад

110

60

8,5

Вучэбная практыка «Вэб-праграмаванне для мабільных прылад»

72

72

9.

Модуль «Распрацоўка і суправаджэнне праграмнага забеспячэння мабільных прылад»

722

422

9.1

Тэхналогія распрацоўкі праграмнага забеспячэння

144

68

9.2

Сістэмы кіравання базамі дадзеных

156

70

20

9.3

Распрацоўка прыкладанняў для мабільных прылад

178

80

20

9,4

Тэставанне праграмнага забеспячэння

100

60

9,5

Навучальная практыка «Распрацоўка і суправаджэнне праграмнага забеспячэння мабільных прылад»

144

144

10.

Модуль «Вытворчая практыка»

432

432

10.1

Тэхналагічная

288

288

10.2

Праддыпломная

144

144

Адукацыйны працэс забяспечвае атрыманне кваліфікацыі спецыяліста "Тэхнік-праграміст" і адной з кваліфікацый рабочага "Аператар электронных вылічальных машын", "Наладчык апаратнага і праграмнага забеспячэння" 5 разраду.

Выніковая атэстацыя праводзіцца ў форме абароны дыпломнага праекту.